Resum Setmana de la Comunicació


Dilluns 13 d’abril es va inaugurar la Setmana de la Comunicació i l’Emprenedoria 2015 a Barcelona Activa. Durant quatre dies es van realitzaran diferents xerrades sobre la comunicació d’avui en dia.

La iniciativa de Barcelona Activa i el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya tenia l’objectiu de apropar les actuals tendències en comunicació a nous professionals dels sector, emprenedors i empreses a través de taules rodones. Cada sessió va girar sobre una temàtica diferent.

Per consultar la informació completa sobre les jornades visita aquest ellaç.

Comunicar significa controlar la informació: Dilluns 13 d’Abril: Jornada Relacions Públiques - “Nou repte en la comunicació corporativa: La irrupció de la immediatesa informativa davant de la consolidació dels mitjans de comunicació digitals”.

Les marques tenen personalitat i conten històries: Dimarts, 14 d’abril: Jornada Publicitat - "La nova era de la publicitat. Del Storytelling al Branded Content".

DSC_0173

La planificació de mitjans ha d'adaptar-se al nou terreny de joc: Dimecres, 15 d’abril: Jornada Planificació de Mitjans - "Implicacions que ha suposat la digitalització en el model de relació entre els mitjans i els consumidors".

DSC_0184

Les xarxes socials i el poder que tenen en publicitat: Dijous 16 d’abril: Jornada digital - "Oportunitats i amenaces de la nova publicitat social (publicitat a les xarxes socials: Facebook, Twitter, Linkedin, Youtube..) ha suposat la digitalització en el model de relació entre els mitjans i els consumidors."

DSC_0190

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies